Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jurek Woller Woller - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jurek Woller Woller - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vorig jaar heb ik een half jaar in Turkije gestudeerd en door Turkije, Syrië, Georgië en Armenië gereisd en daar uitgebreid verslag over gedaan op dit weblog.

Dit jaar ga ik weer wat rondkijken, eerst in de Balkan, daarna met Aafke via Turkije naar Iran.

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2008

Ik ben zo blij met mijn nieuwe hoofddoek!

11 Augustus 2008

Iran, wat een geweldig land!

08 Augustus 2008

We zijn er!

05 Augustus 2008

En we gaan weer verder...

03 Augustus 2008

Vast in Istanbul
Jurek

Vorig jaar heb ik een half jaar in Turkije gestudeerd en door Turkije, Syrië, Georgië en Armenië gereisd en daar uitgebreid verslag over gedaan op dit weblog. Dit jaar ga ik weer wat rondkijken, eerst in de Balkan, daarna met Aafke via Turkije naar Iran.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 53412

Voorgaande reizen:

02 Februari 2007 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: