Laatste berichtje uit Ankara - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Jurek Woller - WaarBenJij.nu Laatste berichtje uit Ankara - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Jurek Woller - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje uit Ankara

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jurek

01 Juni 2007 | Turkije, Ankara

Zo lieve mensen, bij deze aanschouwen jullie een gedenkwaardig stuk geschrift: mijn laatste berichtje uit Ankara.

Morgenochtend vertrek ik met de trein naar Istanbul om Wytse van het vliegtuig te halen die me een weekje komt bezoeken.
Dat betekent dus dat mijn campusleventje definitief voorbij is. Best jammer eigenlijk, het is er leuk hier, ik heb in korte tijd veel mensen (stuk of 200) leren kennen, waarvan een aantal ook echt vrienden zijn. Het was afgelopen week dus een interessante mix van afscheid nemen van mensen, tentamens leren en maken en een visum van Syrie bemachtigen. Ik kan jullie geruststellen: het is allemaal gelukt: ik heb tegen genoeg mensen doei kunnen zeggen (of see you later, beetje loos misschien maar ach), naar mijn inschatting heb ik al mijn tentamens wel gehaald en heb mijn Syrie visum binnen. vooral het visum bleek vrij lastig. Maar ook dat is met nogal wat moeite gelukt.
Maar goed, ik ga nu maar even snel verder met spullen pakken, minstens 4 uurtjes slaap is toch ook wel fijn.

  • 01 Juni 2007 - 03:48

    T&T:

    Raar hoor dat Ankara er nu alweer opzit! Het lijkt nog maar zo kort gelden dat je ernaar toe ging!
    Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou helemaal raar is om het nu alweer ´dag´te moeten zeggen, gelukkig heb je nog een hoop leuke dingen voor de boeg dat maakt het een stuk aangenamer!

    Wij zitten op dit moment trouwens op Isla Mujeres een klein eilandje voor de kust van Cancun lekker te relaxen, morgen gaan we weer naar het vaste land om naar waarschijnlijk Merida te gaan maar het plan kan ook zomaar wijzigen :)

    Have Fun met alle bezoekjes!

    Dikke X Je zus en mr T


  • 01 Juni 2007 - 09:17

    Michel:

    Veel plezier man! Misschien spreek ik je binnenkort weer op msn tijdens m'n werk ;-)

  • 04 Juni 2007 - 20:29

    Paps En Mams:

    Hoi Lieve Jurek,

    We staan te trappalen om vrijdag op het vliegtuig te stappen en je tegemoet te vliegen! Ja, de tijd is wel heel snel gegaan. Leuk zoveel mensen te leren kennen, jammer dat het moeilijk wordt om ze ooit weer terug te zien. Maar in elk geval is de wereld een stuk kleiner dan je denkt. Dus wie weet en anders kan je altijd nog met iedereen emailen. Of je begint een waarbenjijnu voor je nieuwe vrienden over je leven in Nederland ;-)

    Trouwens ons gezin is nu wel helemaal over de wereld verspreid.... T&T in Mexico, jij in Turkije en wij in Dokkum (of all places!), maar het afgelopen weekend zelfs in Stuttgart...

    Oânt sjen kommende freed!

    Dikke tút van mams en paps

  • 07 Juni 2007 - 18:53

    Joep:

    Bizar hoe snel dat gaat idd! veel plezier met Wytse en geen gekke dingen doen he ;)

    Geniet van de rondreis tijdens de vakantie met Aafke

    .. en veilig weer in NL aankomen en een biertje doen!

  • 09 Juni 2007 - 11:58

    Thijs:

    Veel plezier met de rest van je reis nog Jurek ;-)
    Is de space cake van wytse al opgekomen....?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jurek

Vorig jaar heb ik een half jaar in Turkije gestudeerd en door Turkije, Syrië, Georgië en Armenië gereisd en daar uitgebreid verslag over gedaan op dit weblog. Dit jaar ga ik weer wat rondkijken, eerst in de Balkan, daarna met Aafke via Turkije naar Iran.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 53486

Voorgaande reizen:

02 Februari 2007 - 06 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: